Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Uczeń ze stresem pourazowym oraz traumą rozwojową w szkole

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Kod produktu: D8CD-794FC_20240112122606

Opis

Webinarium

Aktualnie stres jest wszechobecny w życiu dzieci i młodzieży. Standardowe metody radzenia sobie nie wystarczają, co powoduje dużą ilość zaburzeń oraz wycofywanie się z życia społecznego. Coraz częściej również mamy do czynienia z traumą wczesnodziecięcą, która nie leczona prowadzi do zaburzeń zachowania i osobowości. Dlatego ważne jest pogłębienie wiedzy uczestników szkolenia na temat objawów stresu i traumy wczesnodziecięcej oraz możliwych sposobów oddziaływań terapeutycznych i wychowawczych.


Uczeń ze stresem pourazowym oraz traumą rozwojową w szkole

CELE:

  1. Zapoznanie z podstawami teorii dotyczących stresu i traumy wczesnodziecięcej.
  2. Wskazanie różnic pomiędzy zachowaniem stresowym a postraumatycznym.
  3. Poznanie przykładowych sposobów radzenia sobie ze stresem, zarówno w obszarze ciała jak i psychiki.
  4. Wskazanie strategii oddziaływań wychowawczych i terapeutycznych w przypadku traumy wczesnodziecięcej.

Adresaci

  • nauczyciele,

  • pedagodzy,

  • psycholodzy szkolni,

  • opiekunowie

 Prowadzący

mgr Jolanta Kałużna

Magister psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, trener umiejętności psychospołecznych, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta integracji sensorycznej, trener Biofeedback EEG, trener rodzin adopcyjnych oraz zastępczych PRIDE. Specjalizuje się w terapii traumy wykorzystując w swojej pracy EMDR, Brainspotting, Somatic Experiencing oraz System Wewnętrznej Rodziny. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako nauczyciel – psycholog. Doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach opiekuńczo – wychowawczych, szkołach, przedszkolach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą zarówno z nauczycielami (przykładowo wieloletnia współpraca z Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Stowarzyszeniem Oświatowym Edukator), studentami (Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna w Skierniewicach), pielęgniarkami (Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Łodzi). Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako nauczyciel – psycholog.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl