Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Uczeń ze stresem pourazowym oraz traumą rozwojową w szkole
Opis
Webinarium
Aktualnie stres jest wszechobecny w życiu dzieci i młodzieży. Standardowe metody radzenia sobie nie wystarczają, co powoduje dużą ilość zaburzeń oraz wycofywanie się z życia społecznego. Coraz częściej również mamy do czynienia z traumą wczesnodziecięcą, która nie leczona prowadzi do zaburzeń zachowania i osobowości. Dlatego ważne jest pogłębienie wiedzy uczestników szkolenia na temat objawów stresu i traumy wczesnodziecięcej oraz możliwych sposobów oddziaływań terapeutycznych i wychowawczych.
Uczeń ze stresem pourazowym oraz traumą rozwojową w szkole
CELE:
- Zapoznanie z podstawami teorii dotyczących stresu i traumy wczesnodziecięcej.
- Wskazanie różnic pomiędzy zachowaniem stresowym a postraumatycznym.
- Poznanie przykładowych sposobów radzenia sobie ze stresem, zarówno w obszarze ciała jak i psychiki.
- Wskazanie strategii oddziaływań wychowawczych i terapeutycznych w przypadku traumy wczesnodziecięcej.
Adresaci
-
nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
psycholodzy szkolni,
- opiekunowie
Prowadzący
mgr Jolanta Kałużna
Magister psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, trener umiejętności psychospołecznych, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta integracji sensorycznej, trener Biofeedback EEG, trener rodzin adopcyjnych oraz zastępczych PRIDE. Specjalizuje się w terapii traumy wykorzystując w swojej pracy EMDR, Brainspotting, Somatic Experiencing oraz System Wewnętrznej Rodziny. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako nauczyciel – psycholog. Doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach opiekuńczo – wychowawczych, szkołach, przedszkolach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą zarówno z nauczycielami (przykładowo wieloletnia współpraca z Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Stowarzyszeniem Oświatowym Edukator), studentami (Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna w Skierniewicach), pielęgniarkami (Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Łodzi). Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako nauczyciel – psycholog.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?