Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
Opis
Webinarium
Pamiętacie Państwo Pana Kleksa – ekscentrycznego brodacza z pasją do nauki, Anię z Zielonego Wzgórza – szaloną dziewczynę, która zafascynowana swoją nauczycielką sama postanawia pójść w jej ślady, albo Michelle Preiffer – jako nauczycielkę zbuntowanej klasy nastolatków, która za wszelką cenę chce ich wyprowadzić z marginesu społecznego i podnieść samoocenę („Młodzi Gniewni”) ? Tak, to Oni … Nauczyciele, których uwielbiali uczniowie.
W obecnym świecie nie jest łatwo być nauczycielem. Brak szacunku, ciągłe wytykanie ilości dni wolnych, praca z dziećmi, które w domach wysłuchują wszystkiego, co najgorsze o zawodzie nauczyciela i do tego wszystkiego nie słuchają NAS NAUCZYCIELI, a o braku chęci do nauki nawet nie wspomnę. Wypalamy się zawodowo. Pracujemy, bo musimy z czegoś żyć. Ile tak jeszcze pociągniemy?
To co zostaje? Zrezygnować, albo … zmienić sposób myślenia i postępowania. Współczesny nauczyciel to człowiek elastyczny, kreatywny, kochający swoją pracę i dzieci, z którymi pracuje. I tym tematem zajmiemy się na webinarze.
Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
CELE:
Teoretyczne:
- poznanie różnych sposobów podejść do uczniów,
- poznanie kreatywnych metod pracy z uczniami,
- omówienie sposobów komunikacji,
Praktyczne:
- stworzenie dekalogu Nauczyciela,
- tworzenie programów wspierających prawidłowe funkcjonowanie ucznia.
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
rodzice dzieci,
-
opiekunowie,
-
terapeuci
Prowadzący
mgr Małgorzata Stopa - Wołowiec
pedagog, psychoprofilaktyk społeczny, terapeuta zaburzeń zachowania, terapeuta pedagogiczny; diagnosta i terapeuta w zakresie autyzmu oraz integracji sensorycznej; terapeuta ręki; terapeuta metody Svietlany Masgutowej w części ustno - twarzowej; ciągle podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach i konferencjach. Od 14 lat pracuje w szkole jako pedagog - terapeuta. Jest przewodniczącą zespołu wychowawczego oraz zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?