Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
Opis
Webinarium
Czesław Kupisiewicz wyróżnił trzy główne przyczyny problemów dydaktycznych uczniów:
związane z nieodpowiednimi zewnętrznymi warunkami pracy dydaktycznej nauczycieli;
te, które wiążą się z działalnością dydaktyczną nauczyciela; związane z wadliwą pracą uczniów (za: Łuczak, 2000).
Czasami, jako nauczyciele i rodzice zapominamy o tym, że przyczyny trudności w uczeniu się naszych uczniów leżą nie tylko po stronie dziecka. My też popełniamy błędy, niejednokrotnie działając w schematyczny sposób. Czasy szeroko rozumianej Nauki „stałej, powtarzalnej” już dawno się skończyły. Obecna Edukacja wymaga od nas DOSTOSOWYWANIA przekazu, materiału do możliwości psychofizycznych ucznia. Lecz zanim do tego przystąpimy, warto jest poznać PRZYCZYNY trudności oraz zaburzeń. Dlatego też, chcę Państwu o tym wszystkim opowiedzieć podczas tego webinaru, dać podstawy, które nam nauczycielom i rodzicom ułatwią pracę.
Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
CELE:
Poznanie:
- przyczyn niepowodzeń szkolnych,
- symptomów zaburzeń percepcji wzrokowej i słuchowej na poziome przedszkola oraz szkoły,
- różnic między terminami: dysleksja rozwojowa, dysgrafia, dysortografia i dyskalkulia,
- etiologii zaburzeń dyslektycznych.
Adresaci
Rodzice, którzy chcą spędzać czas z dziećmi w ciekawy sposób. Nauczyciele edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej poszukujący pomysłów na rozwijające zajęcia. A także: organizatorzy wypoczynku, wychowawcy kolonijni, pracownicy ośrodków kultury
Prowadzący
Małgorzata Stopa - Wołowiec
pedagog, psychoprofilaktyk społeczny, certyfikowany Terapeuta Metody ORTOGRAFFITI, terapeuta zaburzeń zachowania, terapeuta pedagogiczny; diagnosta i terapeuta w zakresie autyzmu oraz integracji sensorycznej; terapeuta ręki; terapeuta metody Svietlany Masgutowej w części ustno - twarzowej; systematycznie podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach i konferencjach. Od 15 lat pracuje w szkole jako pedagog - terapeuta. Jest przewodniczącą zespołu wychowawczego oraz zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?