Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
Opis
Webinarium
„… odeszły już stare dobre czasy, gdy nauczycieli byli szanowani i budzili respekt wśród rodziców z powodu swojej pozycji społecznej. Obecnie musimy pozyskać szacunek starą, wypróbowana metodą: ZAPRACUJ NA TO”. Elaine K. McEwan
Na wzajemne stosunki rodziców i nauczycieli należy patrzeć z punktu widzenia obydwu stron. Można powiedzieć, iż relacje te, to czasami oświatowy dramat.
Z perspektywy rodzica niebezpiecznie jest wchodzić w konflikt nauczycielem, który może się później odegrać na ich największym skarbie – dziecku. Nauczyciel, obkładany dodatkowymi obowiązkami, oczekuje większej współpracy ze strony rodzica, któremu (ze względu na wymagania) często się naraża.
Webinar ten ma za danie przypomnieć, jak się zachować. „Przypomnieć”, ponieważ my nauczyciele i rodzice doskonale to wiemy, jednak w chwilach zdenerwowania często zapominamy, by słuchać, być uprzejmym, asertywnym i empatycznym, przyjmować konstruktywną krytykę, a co najważniejsze - kończyć spotkanie pozytywnie.
Podczas szkolenia przedstawię Państwu propozycje metod postępowania, które wykształcą pożądane umiejętności i właściwie ustawią relacje na linii nauczyciel – rodzic.
Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
CELE:
Teoretyczne:
Zapoznanie z przyczynami zdenerwowania, zakłopotania oraz zmartwień rodziców.
Zapoznanie z zachowaniami nauczycieli, które wywołują niezadowolenie rodziców.
Poznanie rodzicielskich oczekiwań.
Poznanie wskazówek na temat tego, jak radzić sobie z rodzicami, którzy są zdenerwowani, stracili panowanie nad sobą lub są zmartwieni.
Utylitarne (praktyczne):
Wskazanie metod właściwego postępowania w relacjach nauczyciel – rodzic.
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
rodzice dzieci,
-
opiekunowie,
-
terapeuci
Prowadzący
mgr Małgorzata Stopa - Wołowiec
pedagog, psychoprofilaktyk społeczny, terapeuta zaburzeń zachowania, terapeuta pedagogiczny; diagnosta i terapeuta w zakresie autyzmu oraz integracji sensorycznej; terapeuta ręki; terapeuta metody Svietlany Masgutowej w części ustno - twarzowej; ciągle podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach i konferencjach. Od 14 lat pracuje w szkole jako pedagog - terapeuta. Jest przewodniczącą zespołu wychowawczego oraz zespołu do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (1)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
Ania
Proszę zo dostęp do szkolenia, bardzo ciekawy temat