Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Kod produktu: 78EE-71354_20240112121933

Opis

Webinarium

Sukces edukacyjny zależy od dobrej diagnozy, wyznaczenia osiągalnych celów oraz doboru właściwych metod. Udział w szkoleniu pozwoli na poznanie szybkiego/roboczego  sposobu diagnozy potrzeb dziecka oraz zapewni dostęp do skutecznych metod prowadzenia odziaływań edukacyjnych i wychowawczych, dopasowanych do możliwości ucznia.  


Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach

CELE:

  1. Zapoznanie z podstawami dotyczącymi harmonijnego rozwoju dziecka.
  2. Przedstawienie założeń szybkiej diagnozy potrzeb ucznia na podstawie obserwacji.
  3. Wskazanie metod pracy oraz technik wspomagających pracę z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Adresaci

  • nauczyciele,

  • pedagodzy,

  • psycholodzy szkolni.


 Prowadzący

mgr Jolanta Kałużna

Magister psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, trener umiejętności psychospołecznych, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta integracji sensorycznej, trener Biofeedback EEG, trener rodzin adopcyjnych oraz zastępczych PRIDE. Specjalizuje się w terapii traumy wykorzystując w swojej pracy EMDR, Brainspotting, Somatic Experiencing oraz System Wewnętrznej Rodziny. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako nauczyciel – psycholog. Doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach opiekuńczo – wychowawczych, szkołach, przedszkolach. Aktywnie dzieli się swoją wiedzą zarówno z nauczycielami (przykładowo wieloletnia współpraca z Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Stowarzyszeniem Oświatowym Edukator), studentami (Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna w Skierniewicach), pielęgniarkami (Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Łodzi). Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako nauczyciel – psycholog.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl