Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Jak zachęcić dzieci do zmiany trudnego zachowania - Metoda Kids’ Skills - “Dam radę”
Opis
Webinarium
Trudne zachowania dzieci, to to co często spędza sen z powiek wychowawców, nauczyciel, terapeutów i rodziców. Praca z nimi wymaga odpowiedniego podejścia, tak by zaangażować motywację samego dziecka. Działanie na zasadzie wpływu zewnętrznego (kar i nagród) tylko w określonych sytuacjach przynosi oczekiwane efekty. Sytuacja gdy samo dziecko chce pracować nad zmianą trudnych zachowań jest sytuacją wręcz wymarzoną w pracy terapeutycznej. Metoda Kids Skills opisana jako Program “Dam radę” Bena Furmana to sposób na wspólną z dzieckiem pracę nad trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi, przy wsparciu przez osoby z najbliższego otoczenia. Metodą tą można pomagać dzieciom nad zmianą zachowania już od 3 roku życia. Dzięki tej metodzie dziecko wzmacnia u siebie poczucie zaradności, odnajduje korzyści ze zmiany zachowania, co zwiększa jego motywację do pracy i buduje przekonanie o wspierającej roli najbliższego środowiska. Kluczem jest zbudowanie odpowiedniego nastawienia u dziecka.
Metoda ta może być wykorzystywana przez nauczycieli, wychowawców, pedagogów, teraputów, rodziców w codziennej pracy z dziećmi, które przejawiają trudne zachowania o podłożu behawioralnym i emocjonalnym, w tym z dziećmi z nadpobudliwością psychoruchową czy spektrum autyzmu.
W czasie webinaru uczestnik pozna najważniejsze założenia pracy według programu “Dam radę”, niezbędne elementy w pracy tą metodą oraz pozna doświadczenia prowadzącej ze stosowania go w praktyce, w tym najczęściej napotykane trudności.
Cele
- zapoznanie z najważniejszymi elementami podejścia teraputycznego w TSR (terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach), które jest jedną z inspiracji dla Programu
- zapoznanie z najważniejszymi teoretycznymi założeniami pracy według Programu “Dam radę”
- zapoznanie z elementami praktycznymi niezbędnymi w stosowaniu Programu
- przedstawienie przykładów wykorzystania programu w pracy z dziećmi w szkole i poza nią wraz z omówieniem napotkanych trudności i sposobów radzenia sobie z nimi.
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
terapeuci
Prowadzący
mgr Dorota Depa
Jestem pedagogiem szkolnym, logopedą, oligofrenopedagogiem, wicedyrektorem. Od 21 lat pracuję w edukacji na szczeblach od przedszkola do szkoły średniej. Od 5 lat prowadzę szkolenia z zakresu kierowania zespołem oraz budowania przywództwa osobistego. Pasjonuje mnie rozwijanie potencjału osoby oraz zależność między podmiotowym podejściem, budowaniem motywacji wewnętrznej, a efektywnością pracy ucznia i jego współpracy z dorosłymi.
W ostatnim czasie moje zawodowe zainteresowania koncentrują się wokół Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?