
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Wyzwania rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym (ocena trudności i sposoby wsparcia)
Opis
Webinarium
Tematem webinarium jest omówienie trudności, jakie pojawiają się u dzieci w wieku przedszkolnym, a które mogą powodować niepokój zarówno u nauczycieli jak i u rodziców. Podczas spotkania zostaną omówione trudności z jakimi zgłaszają się zwykle rodzice: bunt, lęki, problemy ze snem , labilność emocjonalna, trudności z jedzeniem, zachowania agresywne, wzmożona potrzeba ruchu, trudności w nawiązywaniu relacji społecznych, i inne. Jest to bardzo ważne zagadnienie, ponieważ właściwa ocena trudności, znalezienie ich przyczyny a także zaplanowanie odpowiedniego wsparcia, wpływa na harmonijny rozwój dziecka. Uzyskane podczas spotkania informacje i wskazówki można wykorzystać zarówno w środowisku przedszkolnym jak i domowym. Wiedza dotycząca typowych trudności pojawiających się w tym okresie, pomoże również w podjęciu decyzji, które dziecko wymaga poszerzonej diagnostyki w kierunku dysfunkcji rozwojowych.
Wyzwania rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym (ocena trudności i sposoby wsparcia)
CELE:
Teoretyczne: Zapoznanie z podstawami psychologii rozwojowej dziecka (rozwój prawidłowy i nieprawidłowy).
Poznawcze: Przedstawienie założeń teoretycznych na przykładzie danych uzyskanych podczas konsultacji, diagnoz i prowadzonej terapii.
Utylitarne (praktyczne): Wskazanie metod pracy oraz technik wspomagających pracę z dzieckiem. Uzyskanie wiedzy dotyczącej postępowania diagnostycznego.
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
terapeuci,
-
rodzice dzieci,
-
opiekunowie
Prowadzący
mgr Justyna Faderewska
Specjalista wwr i wczesnej interwencji, pedagog specjalny, terapeuta wspomagania rozwoju. Zawodowo związana z pracą z dziećmi od 2009roku, od 2016 prowadzi NPP-P w Częstochowie, stale podnosi kwalifikacje poprzez udział w kursach, szkoleniach i konferencjach. Współpraca ze Szkołą Medyczną i Technikum STM w Częstochowie. Współpraca z placówkami przedszkolnymi i szkołami podstawowymi w Częstochowie.
(link do ukończonych szkoleń i posiadanych kwalifikacji w zakładce informacje na profilu https://www.facebook.com/TerapiaDzieciFaderewska)
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?