
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Uczeń ze spektrum autyzmu - Rewalidacja on-line
Opis
Webinarium
Zmiany spowodowane koniecznością funkcjonowania w reżimie sanitarnym, dostosowanie się do nowego planu dnia, spotkania z nauczycielami w wirtualnej rzeczywistości – to nowe wyzwania, które stawiane są obecnie nie tylko przed rodzicami i uczniami, ale przede wszystkim przed osobami, które z założenia mają wspomagać ucznia z zaburzeniem ze spektrum autyzmu.
Wspomagać, ale w jaki sposób? Kiedy?
Jak wspomagać ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w wirtualnym świecie?
Głównym tematem spotkania będzie próba przeanalizowania sytuacji ucznia z zaburzeniem ze spektrum podczas nauczania zdalnego.
Postaramy się odpowiedzieć na pytania:
Jak w obecnym czasie powinna wyglądać rola nauczyciela współorganizującego proces nauczania zdalnego?
Jak budować relację z uczniem i rodzicem podczas zdalnego nauczania?
Jak zmotywować do działania?
Jak zaangażować rodziców zdalnie?
Uczeń ze spektrum autyzmu - Rewalidacja on-line
Cele:
Zapoznanie z możliwościami wspierania ucznia w sposób zdalny
Przedstawienie form pracy zdalnej z uczniem z zaburzeniem ze spektrum
Praktyczne podejście do zdalnej współpracy z uczniem i rodzicem
Zdobycie umiejętności wspomagania ucznia z zaburzeniem ze spektrum autyzmu podczas nauki zdalnej- nauczyciel współorganizujący też może być online!
Adresaci
- nauczyciel współorganizujący proces nauczania ucznia z zaburzeniem ze spektrum
- nauczyciel wychowawca
- pedagog
- psycholog
- terapeuta
- rodzice
- osoby zainteresowane tematem
Prowadzący
mgr Katarzyna Bukała- Litwin
Ukończony Uniwersytet Rzeszowski: Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, nauczyciel fizyki i matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniem ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, dyrektor pedagogiczny w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej SOLIS RADIUS w Rzeszowie, koordynator merytoryczny przedszkola specjalnego, trener TUS. Od 6 lat współpraca z uczelniami realizującymi studia podyplomowe w zakresie kształcenia specjalnego mi.in: Collegium Balticum Szczecińska Szkoła Wyższa), prowadzenie szkoleń Rad Pedagogicznych. Ukończone kursy i szkolenia m.in.; 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej - Stosowana Analiza Zachowania , Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności skupienia uwagi u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu G.Davies, Szkolenie HANDLE ®, VB-MAPP, Funkcjonalne wykorzystanie Stosowanej Analizy Zachowania, Picture Exchange Communication System, Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe – według modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań (G.LaVigne) oraz szkolenia, warsztaty, konferencje związane z poszerzaniem wiedzy na temat zagadnień pedagogiki specjalnej, metod pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (spektrum autyzmu), zarządzania w oświacie, organizacji kształcenia specjalnego, rewalidacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Kontrakt Behawioralny jako technika pracy nad zachowaniem
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
- Rytmika ogólna w przedszkolu i klasach 1-3