
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Rytmika ogólna w przedszkolu i klasach 1-3
Opis
Webinarium
W przedszkolu oraz klasach 1-3 zajęcia z rytmiki powinny być prowadzone przez nauczyciela edukacji przedszkolnej lub wczesnoszkolnej (o ile nie wykraczają poza podstawę programową). Podstawa programowa nie określa ściśle, jak powinny przebiegać zajęcia z rytmiki, ani czasu ich trwania. Wskazać należy, że to Dyrektor placówki oświatowej akceptuje program wychowania przedszkolnego, a czas trwania zajęć określa z rozkładem dnia.
Wspomaganie rozwoju dziecka poprzez zajęcia z rytmiki jest bardzo ważne, gdyż poprzez muzykę i ruch dziecko w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym ma możliwość wieloaspektowego rozwoju, zwiększa się jego poziom adaptacji do grupy społecznej. Webinarium przedstawia praktyczne podejście od zajęć z rytmiki w przedszkolu i klasach 1-3 szkoły podstawowej.
Część teoretyczna:
- Rozwój muzyczny dziecka w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
- Metodyka zabaw przy muzyce
- Metodyka prowadzenia poszczególnych form aktywności muzycznych (śpiew,słuchanie muzyki, granie na instrumentach, ruch przy muzyce)
- Kryteria zawodu nauczyciela
- Podstawa programowa w obszarze muzyki
- Edukacja muzyczna najmłodszych a umiejętności nauczyciela.
Część praktyczna – warsztaty:
- Piosenki na różne okazje
- Zabawy z piosenką
- Tańce ludowe i narodowe
- Dobór materiału muzycznego
Rytmika ogólna w przedszkolu i klasach 1-3
Celem webinarium jest zapoznanie nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z interesującą tematyką zajęć rytmicznych. Zakładane efekty kształcenia po szkoleniu w zakresie:
wiedzy:
- Uczestnik zna podstawowe założenia podstawy programowej zajęć rytmiki w przedszkolu i klasach 1-3
- Ma podstawową wiedzę na temat metod i technik wykorzystywanych podczas zajęć z rytmiki
- Zna przedmioty, które można wykorzystać do zajęć z rytmiki
umiejętności:
- Potrafi zbudować scenariusz interesujących zajęć z rytmiki
- Potrafi zgromadzić przedmioty, które można wykorzystać podczas zajęć
- Potrafi określić ramy współpracy z dziećmi w celu realizacji zajęć z rytmiki
Adresaci
- Nauczyciele edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Dyrektorzy przedszkola i szkół podstawowych
- Pomoce nauczyciela
- Rodzice dzieci
Prowadzący
Dr Magdalena Czechowicz - doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Muzyki. Kwalifikowany nauczyciel emisji głosu. Od wielu lat zajmuje się edukacją muzyczną na wszystkich szczeblach nauczania. Prowadzi zajęcia dydaktyczne dla przyszłych nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej jak również zajęcia z elementami muzykoterapii dla osób z niepełnosprawnością. Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół problemów dotyczących m.in.:
- edukacji muzycznej, kultury muzycznej
- wspierania rozwoju muzycznego dzieci
- kompetencji nauczycielskich w obszarze muzyki
- muzyki w społeczeństwie
- profilaktyki i rehabilitacji głosu, mowy
- terapii muzyką
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (4)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
Maria
Chce kupić
Patrycja91
Jest to ciekawa tematyka bardzo przydatna w przedszkolu.
patrycjajez@onet.pl
Jestem zainteresowana produktem.
Anna rudzińska
czekam niecierpliwie