Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Niegrzeczne zachowania a budowa mózgu . O czym trzeba wiedzieć?
Opis
Webinarium
Nauczyciele oraz pozostali dorośli, pracujący z dziećmi w przedszkolach i szkołach w swojej pracy niemal codziennie mierzą się z różnymi trudnościami wychowawczymi. Dzieci stawiają ich przed takimi wyzwaniami, jak zniechęcenie, brak współpracy, napady złości, histerie, kłótnie, agresja słowna lub fizyczna, konflikty i kłótnie. W trakcie webinaru poszukamy wspólnie odpowiedzi na pytania, co kryje się za zachowaniami uczniów i co na nie wpływa, co to znaczy być „grzecznym” i co może kryć się za napadami złości, czy temperament może być wrodzony, czym jest poczucie przynależności i znaczenia. I jak budowa i zmiany zachodzące w mózgu wpływają na zachowanie, empatię, okazywanie emocji i współpracę. Znajdziemy odpowiedzi na pytania, jak ważna jest relacja, modelowanie, podejście empatyczne, wiedza nt. niewłaściwych zachowań.
Niegrzeczne dzieci nie istnieją. Co kryje się za „niegrzecznym” zachowaniem uczniów?
CELE:
- zapoznanie się z podstawowymi założeniami Pozytywnej Dyscypliny,
- wiedza nt. przyczyn niewłaściwych zachowań – analogia góry lodowej,
- ćwiczenie umiejętności odnajdywania przyczyń różnych zachowań u uczniów,
- wiedza nt. rozwoju i potrzeb dzieci w różnym wieku,
- wiedza nt. zmian zachodzących w budowie mózgu u dzieci w różnym wieku,
- wskazanie znaczenia roli nauczyciela/pedagoga w kształtowaniu u uczniów konkretnych umiejętności i kompetencji życiowych.
Adresaci
- Nauczyciele,
- Pedagodzy,
- Dyrektorzy,
- Rodzice,
- Opiekunowie,
- wszyscy inni specjaliści, pracujący na co dzień z dziećmi w przedszkolach i szkołach.
Prowadzący
mgr Olga Pośpiech
Olga Pośpiech - Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz rodziców. Od ponad 4 lat organizuje warsztaty i szkolenia. Wiedzę i doświadczenie zdobywała będąc przez 6 lat dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Neo Montessori Kids w Częstochowie. Absolwentka rocznego kursu nt. pedagogiki Marii Montessori dla przedszkoli, organizowanego przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu pedagogiki, psychologii, komunikacji i rozwoju osobistego. Mama dwóch chłopców w wieku szkolnym.
Prowadzi swoją stronę FB @pozytywnieolgapospiech
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?