
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Muzykoterapia - wykorzystanie muzyki w procesie terapeutycznym
Opis
Webinarium
Tematem wiodącym webinarium jest przybliżenie uczestnikom muzykoterapii jako formy oddziaływania terapeutycznego na człowieka z wykorzystaniem muzyki.
Pośród wielu form i metod oddziaływań terapeutycznych działania w z wykorzystaniem muzyki są łatwo przyswajalną przez uczestników aktywnością, która poza walorami terapeutycznymi związanymi z osiągnięciem zamierzonych celów jest też okazją do dobrej zabawy. Ma to szczególne znaczenie w pracy z dziećmi, w tym z osobami z niepełnosprawnością intelektualną.
Muzyka i jej odbiór jest naturalny w rozwoju każdego człowieka, dlatego jest to medium, które towarzyszy nam na różnych etapach życia zarówno w sferze poznawczej jak i w rozwoju emocjonalnym oraz społecznym.
Podczas webinarium przedstawione zostaną specyficzne cechy muzyki jak i możliwości jej wykorzystania w pracy z drugim człowiekiem.
Muzykoterapia - wykorzystanie muzyki w procesie terapeutycznym
CELE:
- Teoretyczne: Przybliżenie znaczenia dźwięków w życiu człowieka. Zaznajomienie z cechami muzyki istotnymi w aspekcie terapeutycznym. Wybrane definicje muzykoterapii. Planowanie i przygotowanie procesu muzykoterapeutycznego.
- Poznawcze: Oddziaływania muzykoterapeutyczne w procesie wspierania rozwoju dziecka. Uwarunkowania dotyczące działań z dzieckiem niepełnosprawnym.
- Praktyczne: Przybliżenie form muzykoterapii w oddziaływaniach z uwzględnieniem celu terapii i grupy docelowej. Aktywne i receptywne formy muzykoterapii. Wskazanie praktycznych metod pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
Adresaci
- Nauczyciele,
- pedagodzy specjalni,
- rodzice i opiekunowie dzieci niepełnosprawnych.
Prowadzący
Paweł Czekański,
mgr pedagogiki, ukończył studia podyplomowe z muzykoterapii, oligofrenopedagogiki oraz zarządzania w oświacie. Współpracował z Uniwersytetem Rzeszowskim oraz PCUD w Rzeszowie. Prowadził spotkanie dotyczące muzykoterapii podczas trzeciej edycji Young Arts Festival w Krośnie w 2018 roku. Od 18 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?