
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Metodyka zajęć dydaktyczno – wychowawczych w Przedszkolu
Opis
Webinarium
Wychowanie przedszkolne jest kluczowym momentem w karierze edukacyjnej dziecka. To praca dydaktyczno – wychowawcza w przedszkolu daje podstawy do dalszego kształcenia w szkole. Ponadto zadaniem przedszkola jest dbanie o naturalny rozwój dziecka w jego podstawowych, spontanicznych aktywnościach, jak zabawa czy aktywność twórcza. To właśnie na etapie przedszkolnym dzieci są najbardziej kreatywne. Dlatego też tak ważna jest znajomość metod kształtujących poszczególne sfery rozwoju dzieci.
Metodyka zajęć dydaktyczno – wychowawczych w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego
CELE:
- zapoznanie z podstawowymi metodami pracy w ośrodkach wychowania przedszkolnego
- określenie podstawowych zasad w pracy z dziećmi przedszkolnymi
- wskazanie warunków przestrzennych w pracy z małymi dziećmi
- poinstruowanie słuchaczy na jakie kwestie należy zwrócić uwagę w przypadku dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- wskazanie narzędzi dydaktycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi
Adresaci
- nauczyciele,
- pedagodzy,
- studenci kierunków pedagogicznych
Prowadzący
Mgr Monika Wójcik
Nauczyciel edukacji przedszkolnej, neurologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta autyzmu, dyrektor ds. nauczania specjalnego w Niepublicznym Przedszkolu Kraina Uśmiechu w Rzeszowie, 9-letnie doświadczenie w pracy w placówkach oświatowych i terapeutycznych. Ciągle podnosi swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach oraz prowadzi badania dotyczące opóźnionego rozwoju mowy.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?