
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Metoda Marii Montessori w przedszkolu. Jak samodzielnie tworzyć atrakcyjne materiały dla dzieci?
Opis
Webinarium
Zapraszamy na Webinar nauczycieli i dyrektorów, którzy potrzebują świeżego spojrzenia na edukację przedszkolną i są zainteresowani niekonwencjonalnym podejściem do pedagogiki, opartym na ponad stuletnim doświadczeniu.
W jego trakcie przedstawimy podstawowe założenia metody Marii Montessori, zdradzimy sekret skuteczności tego podejścia i wskażemy różnice w porównaniu do tradycyjnego modelu nauczania. Uczestnicy dowiedzą się także, z jakim materiałem pracują dzieci i jak można stworzyć go samodzielnie na potrzeby swoich placówek.
Metoda Marii Montessori w przedszkolu. Jak samodzielnie tworzyć atrakcyjne materiały dla dzieci?
CELE:
- zapoznanie z podstawowymi zasadami i filozofią pedagogiki montessoriańskiej
- wskazanie roli przygotowanego otoczenia oraz nauczyciela w podejściu montessoriańskim
- charakterystyka materiału do pracy – specjalnych pomocy z działu „życie codzienne” (praktyczne)
- wskazówki, instrukcje, pomysły i inspiracje na samodzielne tworzenie materiałów (zestawów) do pracy z dziećmi
- wskazówki na początek – jakie elementy tej metody można wprowadzać w grupach przedszkolnych
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
dyrektorzy,
-
rodzice,
-
opiekunowie
-
wszyscy inni specjaliści, pracujący na co dzień z dziećmi – w żłobkach, przedszkolach i szkołach.
Prowadzący
mgr Olga Pośpiech
Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz rodziców. Od 3 lat organizuje warsztaty i szkolenia. Pedagog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała będąc przez 6 lat dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Neo Montessori Kids w Częstochowie. Absolwentka rocznego kursu nt. pedagogiki Marii Montessori dla przedszkoli, organizowanego przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu pedagogiki, psychologii, komunikacji i rozwoju osobistego. Mama dwóch chłopców w wieku wczesnoszkolnym, praktykująca Pozytywną Dyscyplinę od 4 lat.
Prowadzi swoją stronę FB @pozytywnieolgapospiech
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?