
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Logorytmika – metoda wspomagająca rozwój mowy
Opis
Webinarium
Logorytmika jest metodą łączącą się sobą logopedyczne cele terapeutyczne oraz rytmikę. To metoda pracy wspomagająca właściwą terapię mowy. Ćwiczenia logorytmiczne mogą być wykorzystywane w pracy grupowej z małymi dziećmi, np. w przedszkolu czy klubie dziecięcym. Ich celem jest korygowanie wad mowy i słuchu oraz usprawnianie ruchowe i słuchowe, a przy tym uwrażliwienie na cechy wspólne muzyki i mowy. To specyficzne połączenie daje w efekcie możliwość terapeutycznego wpływania na wiele obszarów rozwojowych dziecka. Celem webinarium jest pokazanie podstawowych metod pracy oraz ćwiczeń z zakresu logorytmiki.
Logorytmika – metoda wspomagająca rozwój mowy
CELE:
- zapoznanie z celem zajęć logorytmicznych
- wskazanie metod pracy w zakresie logorytmiki
- omówienie przykładowych ćwiczeń logorytmicznych
- omówienie przykładowego scenariusza zajęć logorytmicznych
- instruktaż dotyczący podstawowych ćwiczeń artykulacyjnych
Adresaci
- nauczyciele,
- pedagodzy,
- studenci kierunków pedagogicznych
- logopedzi
Prowadzący
Mgr Monika Wójcik
Nauczyciel edukacji przedszkolnej, neurologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta autyzmu, dyrektor ds. nauczania specjalnego w Niepublicznym Przedszkolu Kraina Uśmiechu w Rzeszowie, 9-letnie doświadczenie w pracy w placówkach oświatowych i terapeutycznych. Ciągle podnosi swoje kwalifikacje na szkoleniach i konferencjach oraz prowadzi badania dotyczące opóźnionego rozwoju mowy.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?