
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Jak rozpoznać skrócone wędzidełko języka?
Opis
Webinarium
Głównym tematem webinarium jest ankyloglosja ( skrócone wędzidełko języka). Powoduje zaburzenia czynności prymarnych (ssania, oddychania, połykania) a tym samym przyczynia się do powstania wad wymowy, wad zgryzu. Jeżeli dziecko:
-płacze i pręży się podczas jedzenia
-z trudnością przybiera na wadze
-ma kolki, refluks, wygórowany odruch wymiotny
-niechętnie spożywa produkty stałe
-ma problem z artykulacją głosek szumiących [sz, ż, cz, dż] [l] [r] lub podczas mówienia wsuwa język między zęby (seplenienie międzyzębowe) to może okazać się, że dziecko ma skrócone wędzidełko języka. Ważne jest, by szybko zauważyć problem i odpowiednio postępować. Prowadząca wyjaśni jak rozpoznać skrócone wędzidełko u dziecka, omówi metodykę postępowania z pacjentem z ankyloglosją.
Jak rozpoznać skrócone wędzidełko języka?
CELE:
Celem szkolenia jest wyjaśnienie, czym jest ankyloglosja oraz jakie są objawy skróconego wędzidła języka. Uczestnicy poznają klasyfikacje wędzidełek oraz próby określające stopień skrócenia. Dodatkowo zostanie omówiona metodyka postępowania z pacjentem z ankyloglosją.
Adresaci
-
Logopedzi,
-
nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
rodzice
Prowadzący
mgr Ewa Patro
Neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, pedagog. Założycielka Specjalistycznego Gabinetu Logopedycznego Rozgadani w Rzeszowie. Wykładowca przedmiotów neurologopedycznych w Podkarpackim Centrum Usług Dydaktycznych. Czynny logopeda-praktyk współpracujący z placówkami edukacyjnymi. Uczestniczka licznych konferencji ogólnopolskich, kursów, szkoleń m.in. Miobobo 2- niemowlak u logopedy” dr Marzena Machoś, „ Ankyloglosja” mgr Aleksandra Rosińska, „Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u chorych neurologicznie” prof. dr hab. J. Panasiuk, „Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci z dyslalią obwodową” prof. dr hab. D. Pluta- Wojciechowska, „Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych oraz mowę u dzieci z grupy ryzyka z zaburzeniami neurologicznymi i dorosłych”, dr T. Kaczan. Zwolenniczka holistycznego podejścia do pacjenta.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?