
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Jak rozmawiać z rodzicem – asertywnie i z szacunkiem. 21 praktycznych wskazówek
Opis
Webinarium
Praca nauczyciela to nie tylko nauczanie i opieka nad uczniami, ale także współpraca z ich rodzicami. Komunikacja między dorosłymi, dotycząca dziecka /ucznia, jest także pewna wyzwań, szczególnie wtedy, gdy w grę wchodzą emocje czy różne punkty widzenia, konflikty potrzeb. Jak skutecznie - asertywnie i empatycznie - komunikować się z rodzicami uczniów ? Na co zwracać uwagę? Jak budować partnerskie relacje z rodzicami? Kiedy mówić, kiedy – i jak- słuchać? Kiedy być stanowczym, a kiedy odpuszczać? Jak, zamiast skupiać się na problemach, poszukiwać najlepszych rozwiązań, mając na uwadze przede wszystkim dobro ucznia?
Jak rozmawiać z rodzicem – asertywnie i z szacunkiem. 21 praktycznych wskazówek
CELE:
- budowanie relacji z rodzicem
- wskazówki dotyczące empatycznej komunikacji,
- umiejętność budowania asertywnych komunikatów
- odpowiadanie na potrzeby rodzica i ucznia
- umiejętność przyjęcia postawy proaktywnej – skoncentrowanej na poszukiwaniu rozwiązań
- poznanie uniwersalnych narzędzi Pozytywnej Dyscypliny, przydatnych w komunikacji z dorosłymi
Adresaci
-
Nauczyciele,
-
pedagodzy,
-
dyrektorzy,
- rodzice,
- opiekunowie
-
wszyscy inni specjaliści, pracujący na co dzień z dziećmi – w żłobkach, przedszkolach i szkołach.
Prowadzący
mgr Olga Pośpiech
Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz rodziców. Od 3 lat organizuje warsztaty i szkolenia. Pedagog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała będąc przez 6 lat dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Neo Montessori Kids w Częstochowie. Absolwentka rocznego kursu nt. pedagogiki Marii Montessori dla przedszkoli, organizowanego przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu pedagogiki, psychologii, komunikacji i rozwoju osobistego. Mama dwóch chłopców w wieku wczesnoszkolnym, praktykująca Pozytywną Dyscyplinę od 4 lat.
Prowadzi swoją stronę FB @pozytywnieolgapospiech
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Kontrakt Behawioralny jako technika pracy nad zachowaniem
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli