
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Jak organizować kreatywną terapię online dzieci z ASD i nie tylko?
Opis
Webinarium
Organizacja pracy współczesnego nauczyciela oraz terapeuty wymaga od niego ciągłego doskonalenia warsztatu pracy. Wykorzystanie technik i narzędzi informatycznych staje się podstawą działania nauczyciela, terapeuty i dziecka. Specjalista tworząc plan terapeutyczny określa ramy działania na cały rok szkolny. Jednakże warto jest kontynuować terapię w czasie, kiedy terapeuta ma ograniczoną możliwość kontaktu z podopiecznym, dlatego też istotne jest posiadanie umiejętności do prowadzenia terapii online. W planie webinarium:
- Prezentacja uczenia poszczególnych umiejętności według klasyfikacji VB- MAPP na podstawie nagrań (takt, reakcje słuchacza, umiejętności echowe, umiejętności intrawerbalne, modelowanie)
- Odniesienie do klasycznej klasyfikacji umiejętności
- Jak uczyć wybranych umiejętności z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych
- Generalizacja wyuczonych umiejętności
- Instrukcja dla rodziców
- Dokumentacja postępów
Jak organizować kreatywną terapię online dzieci z ASD i nie tylko?
Celem jest przedstawienie kreatywnego sposobu prowadzenia zajęć terapeutycznych oraz zajęć przedszkolnych online na podstawie nagrań oraz prezentacji multimedialnych:
- Zapoznanie uczestników ze sposobem instruowania rodziców oraz dokumentowania postępów ucznia
- Każdy z uczestników webinarium otrzyma 30 minutowy film - autorski materiał terapeutyczny do wykorzystania według indywidualnych potrzeb
Adresaci
- terapeuci,
- nauczyciele wspomagający,
- nauczyciele przedszkolni,
- pedagodzy,
- wszyscy zainteresowani tematyką.
Prowadzący
mgr Joanna Witkowska
Pedagog, psychoprofilaktyk (z pasji i wykształcenia) wykwalifikowany w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania, certyfikowany trener umiejętności społecznych TUS SST. Wykształcenie zdobywała na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Doskonaliła swój warsztat podczas wielorakich szkoleń, m.in. komunikacji alternatywnej PECS, terapii ręki, VB- MAPP Marka Sandberga, Modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań wg G. LaVigne, terapii taktylnej. Praktykowała m.in. w Centrum Wczesnej Intrerwencji Krok po Kroku Fundacji na Rzecz Dzieci z Zaburzeniami Rozwojowymi i Ich Rodzin w Warszawie. Terapeuta osób ze spektrum autyzmu oraz innymi niepełnosprawnościami. Pracuje w terapii indywidualnej oraz grupowej. Współpracuje z rodzicami i nauczycielami. Konsultuje szkoły oraz przedszkola w kwestii zachowań uczniów z ASD. Interesuje się szczególnie analizą oraz profilaktyką zachowań niepożądanych. Autorka szkoleń o tematyce zachowań kontekstowo niepoprawnych. Wieloletni wykładowca PCUD. Prywatnie: żona oraz mama dwójki dzieci. Uwielbia wędrówki górskie, podróże, podziwianie świata z perspektywy roweru i namiotu, dobrą muzykę oraz fotografowanie.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?