
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Empatia i budowanie pewności siebie w dydaktyce - z metoda Design Thinking
Opis
Webinarium
Innowacyjne, kreatywne myślenie projektowe, czyli metoda Design Thinking, rozwija wyobraźnię, uczy współpracy w zespole, pokazuje, jak szukać rozwiązań zamiast problemów, opiera się na empatii co pozwala lepiej rozumieć siebie i potrzeby innych ludzi. Celem głównym webinarium jest pokazanie jak wspierać i budować empatię oraz poczucie pewności siebie uczniów. Wykorzystując przykładowe ćwiczenia i zadania realizowane w grupach, uczniowie identyfikują swój potencjał i silne strony, prezentują siebie i swoje pomysły. W ten sposób wzmacniają swoje kompetencje komunikacyjne i budują pewność siebie. Zaprezentowane zostaną scenariusze ćwiczeń i zadań, jako pomysły na zająca wykorzystujące pierwszy etap metody Design Thinking – empatię.
Metoda Design Thinking wykorzystana przez nauczycieli i pedagogów w procesie dydaktycznym pozwala na:
- motywowanie do nauki przez niesztampowe i ciekawe zajęcia;
- budowanie kompetencji uczniów poszukiwanych na rynku pracy, takich jak innowacyjność, kreatywność, empatia, spostrzegawczość itp.;
- lepsze oceny uczniów i opinie w oczach rodziców.
Korzyści:
- syntetycznie podana wiedza o metodzie Desing Thinking, empatii i budowaniu poczucia własnej wartości;
- przykłady ćwiczeń budujących pewność siebie;
- przykłady zadań wspierających empatię u uczniów;
- podsumowanie i refleksje z przeprowadzonych warsztatów z młodzieżą.
Empatia i budowanie pewności siebie w dydaktyce - z metodą Design Thinking
Cele teoretyczne:
- Krótka prezentacja etapów metody Design Thinking
- Zdefiniowanie empatii, poczucia pewności siebie – elementy i uwarunkowania
Cele poznawcze:
- Sposoby wykorzystania metody Desing Thinking w dydaktyce
- Poznanie scenariuszy ćwiczeń wykorzysujących etap empatii z metody Design Thinking w dydaktyce
Cele praktyczne:
- Przykłady ćwiczeń na budujących pewność siebie
- Przykłady wykorzystania techniki budowania „persony” do wspierania empatii u uczniów
Adresaci
- Nauczyciele
- Pedagodzy
- Rodzice/opiekunowie dzieci w wieku przedszkolnym
Prowadzący
Emilia Barbara Sieńko-Kułakowska
Dr nauk ekonomicznych; Stypendystka The Central European Scholarship Program managed by Georgetown University in Washington D.C.; Kierownik merytoryczny Międzynarodowego Projektu badawczego: Efektywne klastry podstawa innowacyjności i trwałego rozwoju regionalnego. Digital Marketing Specialist – Marketing Masters Szkoła Performance Marketingu; ukończone kursy z metodologii Design Thinking.
Doświadczenie w prowadzeniu zajęć i warsztatów związanych z projektowaniem zmian i wykorzystaniem metody Design Thinking:
W 2016 zaprojektowałam nową specjalność na Kierunku Ekonomia – Zarządzanie zmianą z wykorzystaniem metody Design Thinking, w roku akademickim 2016/17 , 2017/18 2019/20 zrealizowałam 320 godzin zajęć i warsztatów.
- W roku akademickim 2018/19 i 2019/20 w ramach projektu: Design Thinking – innowacyjne myślenie projektowe w warsztatach akademickich dla młodzieży szkół średnich, przygotowałam program i zrealizowałam 300 godzin warsztatów. Uczestnikami byli uczniowie liceów ogólnokształcących i techników. Przeszkolonych zostało 80 osób.
- W praktyce wykorzystuję metodę Design Thinking przy projektowaniu zmian dla firm, z którymi współpracuję w obszarze produktów, usług i działań marketingowych.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (1)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Kontrakt Behawioralny jako technika pracy nad zachowaniem
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
anna
zainteresowana