Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Część II-Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci ze spektrum autyzmu-warsztaty

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł

Cena regularna:

50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Kod produktu: D8CD-794FC_20230214141720

Opis

Webinarium

Webinar poświęcony zostanie zagadnieniom praktycznym. Zaprezentowana zostanie systematyka pojęć, która pozwoli Państwu na spojrzenie na procesy integracji sensorycznej w perspektywie spektrum autyzmu. Przybliżone zostaną podstawowe informacje dotyczące Metoda Integracji Sensorycznej wg. Jean Ayres oraz przeprowadzona „dyskusja” w zakresie jej skuteczności w przypadku tej grupy pacjentów. Omówione zostanie funkcjonowanie dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w perspektywie występowania zaburzeń integracji sensorycznych na przykładach praktycznych. Po krótce przedstawione zostaną metody pracy i dostosowania pozwalające na ułatwienie dziecku czy nastolatkowi ze spektrum autyzmu funkcjonowanie w „środowisku życia pełnym doznań sensorycznych”.


Cel

Teoretyczne:

  • Prezentacja systematyki dotyczącej pojęć takich jak: „nadwrażliwość sensoryczna”, „unikanie sensoryczne”, „poszukiwanie sensoryczne” czy „niski poziom rejestracji” w odniesieniu do funkcjonowania osób ze spektrum autyzmu.
  • Prezentacja podstawowych informacji dotyczących Metody Integracji Sensorycznej wg. Jean Ayres.

Poznawcze:

  • Zaprezentowanie implikacji behawioralnych zaburzeń SI w przypadku dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu – przykłady praktyczne.
  • Przedstawienie wpływu zaburzeń integracji sensorycznych na funkcjonowanie społeczne dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w perspektywie środowiska bliższego i dalszego – przykłady praktyczne.

Utylitarne: 

  • Metody pracy i dostosowania wdrażane u dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu w przypadku występowania zaburzeń integracji sensorycznej.

Adresaci

  • Nauczyciele,
  • Pedagodzy,
  • Fizjoterapeuci,
  • Rodzice dzieci,
  • Opiekunowie.

Prowadzący

dr n. o zdr. Justyna Podgórska-Bednarz 

Doświadczenie zawodowe: 
Adiunkt (badawczo-dydaktyczny) - Katedra Fizjoterapii, Insytut Nauk o Zdrowiu, Kolegium Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego;
Fizjoterapeuta/Terapeuta Integracji Sensorycznej/Terapeuta Ręki - Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci z Nadpobudliwością Psychouchową, Rzeszów;
Współpraca z wieloma ośrodkami w zakresie diagnostyczno-terapeutycznym jak i dydaktycznym. Posiada 10-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej jak i dydaktycznej.

Wykształcenie/ważniejsze kursy i szkolenia:
Fizjoterapeuta, Specjalista Zdrowia Publicznego z zakresu profilaktyki i edukacji zdrowotnej, Oligofrenopedagog, Terapeutka Integracji Sensorycznej, Instruktorka Masażu Shantali, Terapeutka Ręki, Trenerka Umiejętności Społecznych. Uczestniczka wielu innych szkoleń i kursów pozwalających na kompleksowy dobór metod terapeutycznych do potrzeb dziecka.  

Zainteresowanie zawodowe:
ADHD, spektrum autyzmu, niepełnosprawność intelektulna, nadwaga i otyłość w populacji rozwojowej, zaburzenia integracji sensorycznej, rozwojowe zaburzenia koordynacji.

Inne:

Autorka i współautorka wielu publikacji oraz doniesień prezentowanych w czasie krajowych oraz zagranicznych konferencji. Członek European Childhood Obesity Group, Podkarpackiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego, Podkarpackiego Odziału  Polskiego Towarzystwa Zdrowia Publicznego.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl