
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
CO JEST NORMĄ, A CO ZABURZENIEM w rozwoju psycho-społecznym dziecka
Opis
Webinarium
Przyjmując na świat nowonarodzone dziecko, rodzice mają jego idealny obraz, mają nadzieję, że będzie rozwijać się prawidłowo, zgodnie z normami. Niestety nie zawsze tak się dzieje. Wiele dzieci, a według statystyk, coraz więcej, w pewnych aspektach miewa trudności, jego rozwój nie przebiega według przyjętych prawidłowości. Nieraz te trudności są bardziej oczywiste, a tym samym szybciej zauważone, jak np. niepełnosprawność ruchowa, inne mniej, jak np. zaburzenia ASD. Pomimo tego, iż bardzo wiele się mówi na temat nieprawidłowości w rozwoju dzieci, nadal spotyka się sytuacje, gdy dziecko 2-3 letnie, nie zostało jeszcze zdiagnozowane, a tym samym prawidłowo zaopiekowane, pomimo wyraźnych dysfunkcji w rozwoju czy to ruchowym, społecznym, czy poznawczym. Odpowiedzią na potrzeby dziecka jest Wczesne Wspomaganie Rozwoju. Stąd celem webinarium jest uświadomienie słuchaczom na co zwracać uwagę, w kontakcie z małym dzieckiem, gdzie się zgłosić oraz jakie podjąć interwencje. Ważnym tematem poruszanym na webinarium będzie również kontakt z rodzicem oraz poinformowanie go o zauważonych trudnościach.
CO JEST NORMĄ, A CO ZABURZENIEM w rozwoju psycho-społecznym dziecka
CELE:
- Przedstawienie założeń i znaczenia WWR
- Momenty krytyczne w rozwoju psycho-społecznym dziecka 0-6 lat
- Przedstawienie narzędzi diagnostycznych do badania dzieci w wieku 0-6 lat
- Charakterystyka zaburzeń ujawniających się w wieku 0-6 lat.
- Organizacja pomocy dla dziecka wymagającego WWR oraz jego rodziny
Adresaci
- terapeuci
- nauczyciele wspomagający
- nauczyciele przedszkolni
- pedagodzy
- rodzice
- wszyscy zainteresowani tematyką
Prowadzący
mgr Aneta Zawora
Psycholog, oligofrenopedagog, posiada kwalifikacje w zakresie rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując w ośrodku rewalidacyjnym, przedszkolach, szkole podstawowej oraz wielu projektach ukierunkowanych na pracę z dziećmi, młodzieżą oraz rodzinami. Prowadziła zajęcia w ramach rewalidacji oraz WWR. Pierwsze doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała pracując jako wolontariusz w domu dziecka, w Stowarzyszeniu Wiosna w ramach Akademii Przyszłości oraz świetlicy socjoterapeutycznej. Ma również doświadczenie w pracy z dorosłymi, w zakresie pomocy psychologicznej, w kryzysach życiowych oraz terapii funkcji poznawczych.
Nieustannie poszerza swoje kwalifikacje uczestnicząc w kursach i szkoleniach. Ukończyła kurs „Szkoły Rodziców i Wychowawców”, szereg kursów z zakresu prowadzenia terapii dziecka z dysfunkcjami rozwojowymi, w tym Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Komunikacji Alternatywnej, Nauczania Kierowanego oraz Pracy z dzieckiem z ADHD, Metody Warnkego oraz Biofeedback.
Jest mamą dwóch córek (6 lat oraz 4 lata), dzięki czemu na co dzień zdobywa najcenniejsze doświadczenie w zakresie towarzyszenia dziecku w rozwoju.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?