
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
CO JEST NORMĄ, A CO ZABURZENIEM w rozwoju mowy i komunikacji dziecka
Opis
Webinarium
Nieprawidłowe funkcjonowanie wzroku, słuchu, mowy są jedną z przyczyn opóźnień
w nauce, powodują trudności w rozwoju umiejętności językowych i komunikacyjnych. Na webinarium, więc zostanie poruszony temat różnicy między opóźnionym rozwojem mowy, a zaburzeniem rozwoju mowy. Roli zabawy oraz wspólnego pola uwagi. Przypomnę etapy rozwoju mowy, oraz zwrócę uwagę na zachowania, które mogą nas zaniepokoić. Im bardziej będziemy świadomi nieprawidłowości w rozwoju naszych dzieci tym szybciej odnajdziemy przyczynę. Dziecko będzie miało większe szanse na poprawę swojego funkcjonowania w przyszłości. Właśnie poprzez wczesną stymulację, jaką daje wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
CO JEST NORMĄ, A CO ZABURZENIEM w rozwoju mowy i komunikacji dziecka
CELE:
Teoretyczne: np.:
Różnice między opóźnionym rozwojem mowy, a zaburzeniem mowy
objawy i przyczyny zaburzeń komunikacyjnych u dzieci
wyjaśnię, czym jest wspólne pole uwagi, oraz jaką rolę w rozwoju dziecka odgrywa zabawa i naśladownictwo
wyjaśnię, kto może starać się o zajęcia z WWRD finansowane ze środków oświatowych
Poznawcze:
Utylitarne (praktyczne):
Przedstawię przykłady niepożądanych zachowań dzieci w pierwszym, drugim i trzecim roku życia, które mogą sugerować zagrożenie autyzmem i nie tylko.
Adresaci
- terapeuci
- nauczyciele wspomagający
- nauczyciele przedszkolni
- pedagodzy
- rodzice
- wszyscy zainteresowani tematyką
Prowadzący
mgr Patrycja Juraszczyk
Logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, Praktyk Poziom I Metody Tomatisa, certyfikowany diagnosta narzędzi KOLD i KOSF wyd. Komlogo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?