
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Rozwijanie kompetencji kluczowych u uczniów niezbędnych na rynku pracy
Opis
Webinarium
Kompetencje kluczowe wpisane są w podstawę programową kształcenia ogólnego. Każdy nauczyciel jest zobowiązany rozwijać je na swoich lekcjach. Dodatkowo szkoły powinny wykorzystywać do tego celu zajęcia pozalekcyjne oraz organizowane przez siebie imprezy, uroczystości i inne wydarzenia. Świadomość tych faktów wymaga od dyrektorów szkół właściwego działania i prowadzenia pod tym kątem nadzoru pedagogicznego. Nauczycieli natomiast zobowiązuje do planowania pracy na lekcji tak, by odpowiednio dobrane metody i formy pracy służyły kształtowaniu wszystkich kompetencji kluczowych. Dobrze byłoby zyskać świadomość, jakie działania, pojawiające się na danej lekcji w sposób naturalny, temu służą, a jakie trzeba stwarzać, maskując początkową sztuczność, by każda kompetencja została zaznaczona na większości prowadzonych zajęć. Wszystkie kompetencje kluczowe (porozumiewanie się w języku polskim i obcym, kompetencje matematyczne, naukowo-techniczne, informatyczne, społeczne i obywatelskie, uczenia się, inicjatywność i przedsiębiorczość, świadomość i ekspresja kulturalna) są istotne z punktu widzenia ucznia, który kiedyś będzie się musiał odnaleźć w dorosłym życiu, w tym na rynku pracy. Odpowiedzialna i nowoczesna szkoła działa w interesie swoich uczniów. Wie, czego musi nauczyć i jak to zrobić. Planowane spotkanie pozwoli uczestnikom zrozumieć stawiane wobec nich oczekiwania i pokaże spojrzenie na te kwestie, które ułatwi organizację procesu edukacyjnego.
Rozwijanie kompetencji kluczowych u uczniów niezbędnych na rynku pracy
CELE:
Zapoznanie się z kompetencjami kluczowymi celem ich zrozumienia.
Przedstawienie podstawowych działań służących kształtowaniu kompetencji na lekcjach.
Wskazanie konieczności planowania dodatkowych inicjatyw nauczycielskich, które nie wynikają ze specyfiki prowadzonego przedmiotu, lecz muszą być podejmowane w celu wyposażania uczniów we wszystkie potrzebne kompetencje.
Omówienie innych inicjatyw realizowanych przez szkoły celem kształtowania kompetencji kluczowych.
Adresaci
- nauczyciele,
- Dyrektorzy
Prowadzący
Dr. Jolanta Wasilewska
Jest nauczycielem dyplomowanym z wieloletnią praktyką w szkole. Obecnie zajmuje się sprawami związanymi z przestrzeganiem przez szkoły przepisów prawa. Szczególnie bliska jest jej tematyka związana z edukacją włączającą. Prowadzi szkolenia i zajęcia odnoszące się do prawa oświatowego i organizacji w szkołach wsparcia dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?