
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Kompetencje kluczowe - cel osiągnięć nauczyciela i ucznia
Opis
Webinarium
Podczas webinarium nauczyciele przypomną sobie jakie kompetencje kluczowe należy realizować w trakcie swoich zajęć. Zapoznają się ze sposobami planowania pracy w taki sposób, aby była ona wymierna i nastawiona na jak najlepsze wyniki edukacyjne uczniów oraz zweryfikują swoją wiedzę, uzmysłowią sobie znaczenie planowania swojej pracy.
Dlaczego planowanie pracy jest ważne?
Kto nie planuje poddaje się biegowi wypadków i pozwala rządzić przypadkom. Czym wobec tego jest planowanie? - zapewnieniem ładu, harmonii, logiki działań.
Jakie korzyści wynikają z planowania pracy nauczyciela?
1) Nauczyciel wie co chce osiągnąć.
2) Nauczyciel polepsza efekty pracy.
3) Planowanie powoduje odpowiedzialne i rzeczowe postępowanie.
4) Planowanie zaspokaja potrzeby osiągnięć dzieci.
5) Planowanie zapobiega żywiołowemu tokowi zdarzeń i czynności.
6) Planowanie staje się podstawą porozumienia z rodzicami, innymi nauczycielami.
Aby móc dokonać tego w sposób świadomy trzeba zapoznać się z Rozporządzeniami i Uchwałami MEiN.
Z uwagi na ten wielopłaszczyznowy charakter pracy, nauczyciel oprócz spełniania podstawowego swojego obowiązku: nauczania, wychowywania i opieki, pełni też niejako funkcję menadżera, czyli osoby, która zarządza i kieruje, dlatego trzeba starannie i odpowiedzialnie zaplanować swoją pracę.
Uczestnicząc w webinarium nauczyciel uświadomi sobie jakie są jego własny potrzeby rozwoju indywidualnego, uzmysłowi sobie, jaką rolę może pełnić
we współczesnej szkole i jaki ma wpływ na rolę i wizję edukacji zgodnie z jej wizją i społecznymi oczekiwaniami nakierowanymi na jakość nauczania
i wychowania.
Kompetencje kluczowe - cel osiągnięć nauczyciela i ucznia
CELE:
-
Teoretyczne: Zapoznanie z Zarządzeniami i Uchwałami Men dotyczącymi Kompetencji Kluczowych.
-
Poznawcze: co nauczyciel chce osiągnąć poprzez zajęcia, cykl zajęć, wskazują czego dzieci będą się uczyć, jakie kompetencje kluczowe nabywać, co przez dzieci będzie zdobywane, ćwiczone, doskonalone, tworzone, przeżywane.
-
Dydaktyczne (operacyjne); co dziecko powinno umieć wykorzystać po zakończeniu procesu nauczania, są określone w kategoriach czynności dziecka, czyli zachowań obserwowalnych.
-
Utylitarne (praktyczne): wypracowanie wskaźników kompetencji kluczowych.
Adresaci
- nauczyciele,
- pedagodzy,
- studenci kierunków pedagogicznych
Prowadzący
Mgr Agata Samborska- Bąk
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 43
w Rzeszowie, nauczyciel, pedagog z 33 letnim stażem pracy. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie. Ukończyła studia podyplomowe
z zakresu terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, logopedii, autyzmu, terapii przez sztukę, zarzadzania oświatą. Jest również przewodnikiem górskim i pilotem wycieczek. Osoba, która ciągle podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach
i konferencjach. Ściśle współpracuje z PCUD, PCEN, PTTK, oraz innymi placówkami oświatowymi.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?