Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Kompetencje kluczowe - cel osiągnięć nauczyciela i ucznia

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł

Cena regularna:

50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Kod produktu: D8CD-794FC_20210401075746

Opis

Webinarium

Podczas webinarium nauczyciele  przypomną sobie jakie kompetencje kluczowe należy realizować w trakcie swoich zajęć.  Zapoznają się ze sposobami planowania pracy w taki sposób, aby była ona wymierna i nastawiona na jak najlepsze wyniki edukacyjne uczniów oraz zweryfikują swoją wiedzę, uzmysłowią sobie znaczenie planowania swojej pracy.
 Dlaczego planowanie pracy jest ważne?
Kto nie planuje poddaje się biegowi wypadków i pozwala rządzić przypadkom. Czym wobec tego jest planowanie? - zapewnieniem ładu, harmonii, logiki działań.

Jakie korzyści wynikają z planowania pracy nauczyciela?
1) Nauczyciel wie co chce osiągnąć.
2) Nauczyciel polepsza efekty pracy.
3) Planowanie powoduje odpowiedzialne i rzeczowe postępowanie.
4) Planowanie zaspokaja potrzeby osiągnięć dzieci.
5) Planowanie zapobiega żywiołowemu tokowi zdarzeń i czynności.
6) Planowanie staje się podstawą porozumienia z rodzicami, innymi nauczycielami.

Aby móc dokonać tego w sposób świadomy trzeba zapoznać się  z Rozporządzeniami i Uchwałami MEiN.

Z uwagi na ten wielopłaszczyznowy charakter pracy, nauczyciel oprócz spełniania podstawowego swojego obowiązku: nauczania, wychowywania i opieki, pełni też niejako funkcję menadżera, czyli osoby, która zarządza i kieruje, dlatego trzeba starannie i odpowiedzialnie  zaplanować swoją pracę.

Uczestnicząc w webinarium nauczyciel uświadomi sobie jakie są jego własny potrzeby rozwoju indywidualnego, uzmysłowi sobie, jaką rolę może pełnić
we współczesnej szkole i jaki ma wpływ na rolę i wizję edukacji zgodnie z jej wizją i społecznymi oczekiwaniami nakierowanymi na jakość nauczania
i wychowania.


Kompetencje kluczowe - cel osiągnięć nauczyciela i ucznia

CELE:

  • Teoretyczne: Zapoznanie z Zarządzeniami i Uchwałami Men dotyczącymi Kompetencji Kluczowych.

  • Poznawcze: co nauczyciel chce osiągnąć poprzez zajęcia, cykl zajęć, wskazują czego dzieci będą się uczyć, jakie kompetencje kluczowe nabywać, co przez dzieci będzie zdobywane, ćwiczone, doskonalone, tworzone, przeżywane.

  • Dydaktyczne (operacyjne);  co dziecko powinno umieć wykorzystać po zakończeniu procesu nauczania, są określone w kategoriach czynności dziecka, czyli zachowań obserwowalnych.

  • Utylitarne (praktyczne):  wypracowanie wskaźników kompetencji kluczowych.


Adresaci

  • nauczyciele,
  • pedagodzy,
  • studenci kierunków pedagogicznych

 


 

Prowadzący

Mgr Agata Samborska- Bąk

Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 43
w Rzeszowie, nauczyciel, pedagog z 33 letnim stażem pracy. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie. Ukończyła studia podyplomowe
z zakresu terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, logopedii, autyzmu, terapii przez sztukę, zarzadzania oświatą. Jest również przewodnikiem górskim i pilotem wycieczek. Osoba, która ciągle podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach
i konferencjach. Ściśle współpracuje z PCUD, PCEN, PTTK,  oraz innymi placówkami oświatowymi.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl