
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Zachowania trudne - co robić gdy uczeń i rodzic są przeciwko Tobie.
Opis
Webinarium
Dziecko wykazuje trudności w codziennym funkcjonowaniu w przedszkolu lub szkole, a rodzic nie chce współpracować ? Do tego ma jeszcze mnóstwo pretensji i uważa, że Twoje postępowanie względem jego dziecka to pasmo porażek wychowawczo – pedagogicznych ? Słyszysz: „Też jestem po studiach pedagogicznych i wiem, co mam robić”? A dziecko przeklina, bije, popycha, nie wykonuje Twoich próśb i poleceń, stosuje autoagresję, stwarza zagrożenie dla innych dzieci … Co robić ? Jak chronić siebie i inne dzieci / innych uczniów ? Jakie podejście - do rodzica – zastosować? O tym opowiem Ci podczas tego Webinaru. Zapraszam serdecznie.
Zachowania trudne - co robić gdy uczeń i rodzic są przeciwko Tobie.
Cele:
Teoretyczne:
- Omówienie przyczyn negatywnego podejścia rodzica do placówki.
Utylitarne (praktyczne):
- Wskazanie metod właściwego postępowania w relacjach nauczyciel – uczeń, rodzic - dziecko.
- Wskazanie metod zabezpieczania siebie, jako nauczyciela i wychowawcy w sytuacjach trudnych.
Adresaci
- terapeuci
- psychologowie
- pedagodzy
- nauczyciele
- rodzice i opiekunowie
Prowadzący
Małgorzata Stopa - Wołowiec
pedagog, psychoprofilaktyk społeczny, terapeuta zaburzeń zachowania, terapeuta pedagogiczny; diagnosta i terapeuta w zakresie autyzmu oraz integracji sensorycznej; terapeuta ręki; terapeuta metody Svietlany Masgutowej w części ustno - twarzowej; ciągle podnosi kwalifikacje na różnych szkoleniach i konferencjach. Od 15 lat pracuje w szkole jako pedagog - terapeuta.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?