Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Wczesna interwencja logopedyczna i wspomaganie rozwoju dziecka
Opis
Webinarium
Osoby, które zastanawiają się dlaczego podjęcie celowych działań pomocowych odgrywa bardzo ważną rolę w rozwoju dziecka i pokonywaniu przez nie trudności, zapraszam serdecznie na webinarium. Podejmiemy temat wczesnej diagnozy, podejścia holistycznego do pacjenta oraz interdyscyplinarnej współpracy ze specjalistami. Zastanowimy się nad różnicą między wczesną interwencją, czyli opieką medyczno- rehabilitacyjno- terapeutyczną, a wczesnym wspomaganiem rozwoju, czyli działaniami rewalidacyjno- wychowawczych. Temat zgłębię na przykładzie dziecka z wadą twarzoczaszki – obustronnego rozszczepu wargi i podniebienia na materiale z okresu płodowego do ukończenie siódmego roku życia z uwzględnieniem szczególnie interwencji logopedycznej.
Cele
Teoretyczne:
- Wyjaśnienie terminów wczesna interwencja logopedyczna i wczesne wspomaganie rozwoju
- Zwrócenie uwagi na to, kto może starać się o zajęcia z WWRD finansowane ze środków oświatowych
Poznawcze:
- Zaprezentuje z jakimi specjalistami warto podjąć współpracę w celu postawienia trafnej diagnozy
- Przedstawię ogólne aspekty rozwoju dziecka oraz krótko omówię na co zwrócić szczególną uwagę
Utylitarne (praktyczne):
- Przedstawię na przykładzie dziecka z wadą twarzoczaszki model współpracy ze specjalistami, oraz proces wsparcia dla dziecka
- Wyjaśnię dlaczego jest to istotne i jaką odgrywa rolę
Adresaci
- Rodzice,
- Nauczyciele,
- Logopedzi,
- Pedagodzy,
- Opiekunowie.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?