Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Techniki dyscyplinowania dzieci z ASD (i nie tylko) w domu - Część II
Opis
Webinarium
Celem 2 części Webinarium jest szczegółowe przedstawienie wybranych technik dyscyplinujących dzieci z ASD. W pierwszej części zostały przedstawione ogólne założenia teoretyczne i praktyczne dotyczące dyscyplinowania dzieci. Wskazać należy, że zakres tematyczny dotyczący technik wymaga rozszerzenia. Dlatego też kontynuujemy tematykę, w której to zostaną przedstawione:
- krótkie przypomnienie ogólnych założeń dyscyplinowania dzieci z ASD
- odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników w części 1
- gospodarka żetonowa w praktyce domowej, jak mobilizować dzieci do nauki online
Gospodarka żetonowa
Gospodarka żetonowa to popularne narzędzie, które można wykorzystywać do utrzymania porządku nie tylko w klasie, ale również i w domu. Narzędzie to doskonale nadaje się do pracy z dziećmi z ASD. System żetonowy to taki system punktowy, gdzie za dobre zachowanie lub wykonanie danego zadania dziecko otrzymuje punkty, które później może wymienić na satysfakcjonująca go nagrodę. Wspomaganie motywacji przy pomocy żetonów jest skutecznym narzędziem przy wzmacnianiu określonych zachowań oraz jest pomoce przy rozwijaniu umiejętności. Podczas webinarium uczestnicy zostaną zapoznani, jak skutecznie opracować narzędzie oraz jak je skutecznie wykorzystać w pracy z dzieckiem zarówno w szkole, jak i w domu.
Adresaci
- logopedzi
- neurologopedzi
- studenci/słuchacze studiów logopedycznych, neurologopedycznych
- terapeuci
- osoby zainteresowane
Prowadzący
mgr Katarzyna Tokarz
Neurologopeda, pedagog. Pracuje w Poradni Autyzmu Dzieci w Rzeszowie. Diagnosta i terapeuta, od ponad 13 lat prowadząca terapię i diagnozy osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Wykładowca w Podkarpackim Centrum Usług Dydaktycznych. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach dotyczących problematyki ASD.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?