Czym są webinary?

Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.

Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Dlaczego Akademia Online?

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.

Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 50,00 zł 50.00


ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Kod produktu: D8CD-794FC_20210217124314

Opis

Webinarium

Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi to młody człowiek, który potrzebuje konkretnego wsparcia przy realizowaniu zagadnień podstawy programowej. Pod pojęciem specjalne potrzeby ucznia, często skupiamy się na charakterystyce  i zaopiekowaniu ucznia niepełnosprawnego, z zaburzeniami rozwojowymi, często pomijając ucznia zdolnego, który też potrzebuje konkretnego prowadzenia.  Dobra analiza podmiotu sprawy to  rozumienie specjalnych potrzeb edukacyjnych, a przede wszystkim wdrożenie wyrównywania szans edukacyjnych wszystkich uczniów. Zadaniem każdego nauczyciela, w całym procesie edukacji jest prowadzenie obserwacji pedagogicznych- na bieżąco udzielanie i wdrażanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Często jest to wymagane tylko od pedagoga czy danego specjalisty w placówce. Warto jednak pamiętać, że za ten proces odpowiedzialny jest każdy nauczyciel pracujący z dzieckiem. Dobre określenie procesu edukacji ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi pozwoli dobrze zorganizować wsparcie dla niego, jednocześnie pozwoli unikać błędów, które mogą wydawać się nieistotne, a znacząco wypływają na funkcjonowanie dziecka w placówce. Podczas spotkania słuchacz pozna podstawy prawne oraz wymagania dotyczące pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dowie się w jaki sposób zorganizować swój warsztat pracy, aby miał sens i wpływał pozytywnie na funkcjonowanie dziecka- zarówno w placówce oświatowej jak i w środowisku rodzinnym. Zdobytą wiedzę będzie mógł wykorzystać do organizacji swojej pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, jak również wdrożyć poznane praktyki w system kształcenia w swojej placówce.


Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

CELE:

Teoretyczne:

-zapoznanie z podstawą prawną pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

-zapoznanie z zadaniami, które są stawiane przed placówką i nauczycielami podczas edukacji ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

-charakterystyka ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Poznawcze:

-przedstawienie znaczenia roli obserwacji pedagogicznej

-jak zorganizować pracę i wspierać ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych

-jak w praktyce zastosować obserwacje pedagogiczne

-jak wspomagać rozwój ucznia na poziomie jego możliwości


Adresaci

  • Nauczyciel

  • Pedagog

  • Specjalista

  • Rodzic

  • Terapeuta


Prowadzący

mgr Katarzyna Bukała- Litwin

Ukończony Uniwersytet Rzeszowski: Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, nauczyciel fizyki i matematyki, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniem ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi, dyrektor pedagogiczny w Niepublicznej Specjalnej Szkole Podstawowej SOLIS RADIUS w Rzeszowie, koordynator merytoryczny przedszkola specjalnego, trener TUS. Od 6 lat współpraca z uczelniami realizującymi studia podyplomowe w zakresie kształcenia specjalnego mi.in: Collegium Balticum Szczecińska Szkoła Wyższa), prowadzenie szkoleń Rad Pedagogicznych. Ukończone kursy i szkolenia m.in.; 3 stopniowy kurs terapii behawioralnej - Stosowana Analiza Zachowania , Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności skupienia uwagi u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu G.Davies, Szkolenie  HANDLE ®, VB-MAPP, Funkcjonalne wykorzystanie Stosowanej Analizy Zachowania, Picture Exchange Communication System, Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe – według modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań (G.LaVigne) oraz szkolenia, warsztaty, konferencje związane z poszerzaniem wiedzy na temat zagadnień pedagogiki specjalnej, metod pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (spektrum autyzmu), zarządzania w oświacie, organizacji kształcenia specjalnego, rewalidacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl