
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Początkujący logopeda- wskazówki dotyczące przeprowadzania diagnozy, programów terapii, sporządzania opinii, przegląd testów diagnostycznych
Opis
Webinarium
Początkujący logopeda boryka się z wieloma trudnościami w swojej pracy. Logopeda to zawód dynamiczny, wymaga ciągłego dokształcania się, samo dokształcenia. Podczas pierwszego spotkania z pacjentem, podczas stawiania diagnozy często się zastanawiamy który dobrać test diagnostyczny. Celem webinarium jest zapoznanie uczestników z testami diagnostycznymi, które są dostępne na rynku. Scharakteryzuję zarówno standaryzowane testy badania mowy jak i przesiewowe testy, które można wykorzystać w przedszkolach. Bardzo często w wielu placówkach zarówno edukacyjnych jak i medycznych logopeda ma mocno ograniczony czas na przeprowadzenie badania logopedycznego. Chciałabym zaprezentować zabawy, ćwiczenia i wskazówki w jaki sposób uzyskać jak najwięcej informacji na temat dziecka niezbędnych do postawienia diagnozy i sporządzenia opinii logopedycznej. Przedstawię propozycje programów terapii dostosowanych do odpowiednich trudności, zaburzeń dla dzieci w różnym wieku. Uczestnicy webinarium otrzymają informacje na temat sporządzania opinii logopedycznej. Dokument ten jest wymagany w wielu placówkach. Omówię na przykładach i wzorze jakie powinien zawierać treści. Każdy logopeda powinien w swojej pracy stworzyć komplet dokumentów, które będą zabezpieczeniem w kwestiach formalnych i prawnych a także przyspieszą pracę a dzięki temu zaoszczędzą czas.
Początkujący logopeda- wskazówki dotyczące przeprowadzania diagnozy, programów terapii, sporządzania opinii, przegląd testów diagnostycznych
CELE:
- wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego testu diagnostycznego (m.in.: test badania mowy, test połykania, test dyzartrii, test badania mowy afatyków)
- wskazówki do sporządzenia planu terapii ( przykłady)
- wskazówki do napisania opinii logopedycznej ( przykłady)
- wskazówki do przeprowadzenia badania logopedycznego
-wskazówki do prowadzenia dokumentacji
Adresaci
-
Logopedzi
- Studenci logopedii
Prowadzący
Joanna Dziopa
Neurologopeda, tyflopedagog. Na co dzień pracuje w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej. Specjalizuje się w zakresie wczesnej interwencji logopedycznej, zaburzeń mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego, dyzartrią, niesamoistnego opóźnienia rozwoju mowy oraz niedokształcenia mowy pochodzenia korowego. Każdego roku biorę udział w kilku szkoleniach. W tym roku postawiłam za dokształcenie się i zdobycie nowych kwalifikacji w zakresie niedosłuchów. Uzyskałam m.in. tytuł providera treningu słuchowego GoBrain a także ukończyłam kurs i tygodniowy staż audiometrii tonalnej i słuchowej w Kajetanach. Moja praca wiąże się z ciągłym dokształcaniem i zdobywaniem nowych kwalifikacji.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?