Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.
Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Planowanie terapii oraz opracowywanie scenariuszy w oparciu o Trening Umiejętności Społecznych
Opis
Webinarium
Czym jest Trening Umiejętności Społecznych? Komu jest dedykowany? Jakie są formy TUS? Jak dobierać grupy? Jak planować terapię? Jakie są niezbędne techniki do utrzymania dyscypliny na TUS-ach? Jakie techniki pozwalają na systematyczną pracę z emocjami? W oparciu o jakie zasady tworzymy scenariusze zajęć TUS (na przykładach)?
Treść webinarium jest ukierunkowana w szczególności na wsparcie terapeutów, pedagogów, nauczycieli oraz rodziców zaniepokojonych nieadekwatnym rozwojem sfery społeczno- emocjonalnej dzieci oraz zaprezentowaniem rozwiązania terapeutycznego jakim jest TUS. Celem webinaru jest również edukowanie i szerzenie profilaktyki nieprawidłowości w rozwoju społeczno- emocjonalnym dzieci. Webinar pomoże w obserwacji i identyfikacji niepokojących sygnałów występujących u dziecka w obrębie rozwoju sfery społeczno-emocjonalnej, które mogą stanowić podstawę do skierowania go na dalszą obserwację, diagnostykę specjalistyczną, a w efekcie terapię. Przekaz zajęć może ponadto stanowić wskazówki dla rodziców, którzy na bieżąco kontrolują rozwój społeczno- emocjonalny swojego dziecka.
Planowanie terapii oraz opracowywanie scenariuszy w oparciu o Trening Umiejętności Społecznych
Uczestnik szkolenia zapozna się z ogólnymi zasadami prowadzenia TUS Będzie potrafił wyłonić dziecko z trudnościami w rozwoju społeczno- emocjonalnym i zakwalifikować je na zajęcia TUS.
Zapozna się z prezentowanymi scenariuszami zajęć
Zapozna się z technikami nazywania, wyrażania oraz radzenia sobie przez dziecko z przykrymi emocjami.
Dowie się jak wesprzeć dzieci w sferze społeczno- emocjonalnej po powrocie do rzeczywistości przedszkolnej i szkolnej po pandemii.
Dotyczy dzieci w wieku szkolnym
Adresaci
- terapeuci
- nauczyciele
- pedagodzy
- rodzice/ opiekunowie
- osoby zainteresowane
Prowadzący
mgr Joanna Witkowska
Pedagog, psychoprofilaktyk (z pasji i wykształcenia) wykwalifikowany w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania, certyfikowany trener umiejętności społecznych. Od 2008 roku praktyk w terapii osób ze spektrum autyzmu oraz innymi niepełnosprawnościami. Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową. Współpracuje z rodzicami i nauczycielami. Konsultuje szkoły oraz przedszkola w kwestii zachowań uczniów z ASD. Interesuje się szczególnie analizą oraz profilaktyką zachowań niepożądanych. Wieloletni wykładowca PCUD. Autorka szkoleń o tematyce zachowań kontekstowo niepoprawnych. Stale doskonali swój warsztat. Prywatnie: żona oraz mama dwójki dzieci. Uwielbia wędrówki górskie, podróże, podziwianie świata z perspektywy roweru i namiotu, dobrą muzykę oraz fotografowanie.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?