
Webinary to wyjątkowa forma szkolenia online, bo realizowana na żywo w wirtualnym pokoju przy możliwości aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. W wirtualnej sali szkoleniowej każdy uczestnik ma widok na prowadzącego szkolenie oraz na materiały szkoleniowe lub prezentację wyświetlaną przez prowadzącego. Dodatkowo dzięki obecności czatu uczestnicy mogą zadawać pytania, komentować, prosić o uwagi i wyjaśnienia, uczestniczyć w warsztatach i ćwiczeniach grupowych. Dzięki temu webinarium nabiera żywego, interaktywnego charakteru i jest ze swej natury niepowtarzalne.
Po zakończeniu szkolenia online jakim jest webinar można pobrać cyfrowy certyfikat w pliku pdf lub poczekać na zamówiony dedykowany certyfikat wydrukowany na kredowym papierze, który jest opatrzony pieczęcią naszej placówki.

Od wielu lat kształcimy i szkolimy nauczycieli i organizacje na podkarpaciu. Naszą placówkę wyróżnia akredytacja Kuratorium Oświaty, przyznana norma ISO 9001:2015 oraz niezliczone pozytywne opinie naszych słuchaczy i studentów. Tworząc Akademię Onlinę chcieliśmy jeszcze bardziej ułatwić nauczycielom zdobywanie kompotencji i wiedzy, niezależnie od miejsca zamieszkania, w sposób nowoczeny i przystępny.
Kappacyzm i gammacyzm –czyli, kiedy dziecko mówi „todut” zamiast „kogut”.
Opis
Webinarium
Kappacyzm i gammacyzm jest wadą polegającą na nieprawidłowej wymowie głosek tylnojęzykowych. Biorąc udział w webinarium dowiedzą się Państwo, w jaki sposób usprawnić narządy artykulacyjne, aby wywołać prawidłową realizację głosek tylnojęzykowych, jakie mogą być przyczyny tego rodzaju dyslalii, w jaki sposób powinna przebiegać terapia dziecka. Otrzymają Państwo gotowe propozycje wywołania głosek, oraz gotowy autorski program terapii dziecka z tą wadą, wraz z przykładowymi kartami pracy.
Kappacyzm i gammacyzm –czyli, kiedy dziecko mówi „todut” zamiast „kogut”
CELE:
Teoretyczne:
- omówienie metodyki postępowania logopedycznego;
- przedstawienie przyczyn występowania wadliwej realizacji głosek tylnojęzykowych,
Poznawcze:
- zaprezentowanie i omówienie programu terapii dziecka z wadą kappacyzmu i gammacyzmu
Utylitarne (praktyczne):
- zaprezentowanie ćwiczeń wspierających przygotowanie aparatu artykulacyjnego do prawidłowej wymowy głosek tylnojęzykowych;
- omówienie etapów terapii;
- zaprezentowanie przykładowych kart pracy, oraz pomysłów na zabawy wspierające prawidłową realizację głosek tylnojęzykowych
Adresaci
- terapeuci
- logopedzi
- nauczyciele
- pedagodzy
- rodzice/ opiekunowie
- osoby zainteresowane
Prowadzący
mgr Patrycja Juraszczyk
Logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, Praktyk Poziom I Metody Tomatisa, certyfikowany diagnosta narzędzi KOLD i KOSF wyd. Komlogo, pracownik Akademii Relacji Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Rzeszowie
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

- Jak sobie radzić z rodzicami, którzy są bezradni, źli i zmęczeni … czyli kilka słów o komunikacji na linii nauczyciel – rodzic
- Nowoczesne metody aktywizujące w przedszkolu i szkole podstawowej
- Niepowodzenia szkolne, czyli o dysortografii, dyskalkulii, dysgrafii i dysleksji.
- Nauczyciel … Mentor, Partner, czy Towarzysz ?
- Powrót do szkoły - pomysły na zajęcia integracyjne dla dzieci i młodzieży
- Asertywny nauczyciel. Jak mówić NIE i dbać o swoje granice?
- Uwarunkowania zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Jak mieć dłuższy lont? O złości, frustracji i stresie w pracy nauczyciela
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu / szkole – pełna dokumentacja
- W szkole … po pandemii
- UCZEŃ / PRZEDSZKOLAK Z UKRAINY. Wskazówki dla nauczycieli
- Nauczyciel prowadzący, a nauczyciel współorganizujący proces edukacji Jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?